Monday 19 November 2012

result UPSR 2012....

alhamdulillah.......

inilah ungkapan yang boleh aku ungkapkan..... klu ikut nafsu manusia, mmgla x cukup n x berpuashati ngn apa yg dh kami perolehi.... tp kami redha di akhirnya..... yg penting kami dh usaha sedaya upaya kami..... selebihnya hanya Allah yang tau...... keseluruhan, peratus sekolah menurun dari tahun lepas..... tahun ni juz dpt 80.77% sahaja.... murid yang gagal, ada 5 orang..... hanya seorang yang mendapat 5A.... Nur Faatihah Addina binti Jalaluddin... anak kepada YDP PIBG sekolah.... dialah penyelamat kami... alhamdulillah..... ada 3 orang yang dapat 4A1B... 2 drnya B adalah Sains... kecewa jugakla rasa hati tu..... Tp aku rs dh x perlulah utk aku pertikaikan semua tu.... tp mmg takutla org akan pertikaikan semua tu.....

walaubagaimanapun..... utk subjek Sains, hanya 2 orang murid sahaja yang x lulus.... seperti yang aku harapkanla.... yang dpt A hanya 2org sahaja..... personally, utk 1st time teraju 100% tahun 6, aku bangga dgn pencapaian aku ini.... aku happy.... bayangkanla, mula2 aku ngaja sini, lepas ujian pertama 7 orang murid x lulus...... kemudian, ms pertengahan tahun, turun kepada 4orang shj yg x lulus...... dan UPSR hanya 2org..... ini mmg tegar punya x lulus.... so aku x heran sgt lakan....... aku dh nmpk apa kelemahan budak2 ni... i'Allah tahun hadapan aku akan perbetulkan cara pengajaran aku...... i'Allah......

pengalaman tahun ini, akan aku bawa ke tahun hadapan.... dan seterusnya begitulah sehingga aku rs aku layak utk dinobatkan sbgi guru cemerlang.... aku target 10 tahun perkhidmatan aku, aku akan try jd guru cemerlang...... i'Allah....... moga ada ruang utk aku berjaya mencapai cita2 aku ni.......

akhirnya, tahniah one more time utk semua guru2 tahun 6 2012 SK LKTP Linggiu..... and congratulation Nora!!!!!!!!!!! :-)

No comments:

Post a Comment