Monday 26 November 2012

pengenalan berurut bersama mak ram...

ermmm....

pagi tadi lebih kurang pukul 10 something, aku dan ila menuju ke taman koguna, kg makam, kota tinggi....dgn tujuan utk berurut.... aku period, so mak ram cuma rasa2 sahaja rahim aku.... aku x explain pun hasil dapatan setakat ni dr hospital padanya.....

semasa mengurut belakang, dia beritahu rusuk kanan aku mcm bengkak... dan bila dia tekan dan urut sikit kat situ mmg aku rs sakit....... tp xla keterlaluan..... then, ms dia urut depan aku... dia cari rahim aku sebelah kiri x jumpa.... kat kanan banyak... n rahim aku x duduk ditempat yg sepatutnya..... dia ckp, tu mmg dr azali lg... bkn dibuat2.... dia ckp kita cubala usahakan... kalau boleh, bolehla.... aku redha..... n jelas kat mata aku, klu spital silap2 sure dia suh operate bg betul.. ntahla... klu itu jln terbaik, aku ok jer...... tp dia kata yg lain2 semua ok.... rahim aku pun x kering... cuma kedudukan je x betul....

ini usaha aku.... aku xkan pernah putus harapan utk berusaha...... demi suami aku........ aku bersyukur dijodohkan ngn dia... wlupun kdg2 tension gila ngn dia....... skrg jelas mmg diala yg terbaik utk aku..... aku tau skrg... aku adalah manusia yg baik... sbb tu Allah kurniakan aku ngn suami yg baik.. aminnnnnnnnnnnnnnnnnn..........................

No comments:

Post a Comment