Monday 16 December 2013

apa aku rasa??

assalamualaikum wbh....

dh cukup lama rasanya aku x menulis dalam blog ni.... maklumla, aku x seglamor hanis zalikha....yuyu... dan yg lain2.... sebab apa? aku x betul2 paham dan mahir dengan apa itu blog..... nyway, aku jadikan blog aku ni sebagai tempat meluah rasa.......

 harini, dh berlalu 5 tahun lebih perkahwinan aku... alhamdulillah masih kekal smpi sekarang... moga kekallah seterusnya sampai ke akhir hayat..........  dan sehingga kini aku masih menunggu amanah Allah yg masih belum kunjung tiba dalam kehidupan kami suami isteri ni.... inilah aku rasa, dugaanNya yg paling besar semenjak aku berkahwin......... bila pandang kiri dan kanan aku, merata dah, kawan2 yg seangkatan ngn aku, berjaya hamil tahun 2013 ni..... aku nampaknya setakat tarikh ini, masih sama... masih menunggu....... doaku, semoga tiba masanya nnt Allah kurniakan amanah itu kepada kami nnt..... jgn dibiarkan kami hidup di muka bumi ini tanpa zuriat dr benih kami sendiri.... aminnnn........

 terus terang, aku sedih....aku ternanti-nanti bila saatnya rezeki aku pulak akan tiba... tp aku redha dan pasrah... tp bukan menyerah.......... aku akan sentiasa berusaha dan terus berusaha....... sekarang aku terpaksa stop dulu semua usaha2 ke arah hospital... sbb barang untuk IUI xde biasanya akhir tahun, kata nurse................. bukan xnk pegi swasta,... tp x terpergi lg..... aku x pikirkan duit pun......

 aku tahu... dan aku yakin... Allah sedang merancang sesuatu yg terbaik untuk aku... iAllah.... semoga aku akan terus tabah dan sabar hadapi dugaan ini... aminnnn...............

No comments:

Post a Comment